Tot timpul înainte

Search This Blog

Wednesday, December 15, 2010

Sexul povestit celori mici a speriat Guvernul


Eu am auzit prima data de cuvintul sex cred ca pe la virsta de 10 de la un laat copil de la mine din mahala.Habar nu avem ce semnifica.Cel putin intuiam ca e o actiune dintre un barbat si o femeie.Nu am avut nici o deschidere informationala la acest subiect pina in a 7-a ori cind in manulalel de biologie se discuta despre pubertate si chestii de genu.Apoi mai rasfoiam revistele verioarelor mai mari gen Bravo ori Popcorn, unde exista o pagina unde se raspundea la intrebari legate de sex, de unde si mi-am contutar o imagine despre ce inseamna sexul si riscurile lui.
In ceea ce priveste manualul, nu vreu sa spun decit ca mie greu sa ma pronunt daca sunt pro sau contra.Nu stiu cum as fi reactionat daca inca din frageda copilarie as fi avut acces la asa o informatie, deci nu vreau sa o fac pe filozoful.Cel putin e la mintea oricui ca la noi in societate parintii nu discuta despre de unde apar copii.Eu personal chiar si povestea cu barza am auzit-o din desene animate.E drept ca nici nu am umblat dupa mama sa imi explice cum apar copii.Am fost un pusti mai putin curios la acest capitol.

Mai jos puteti urmari continutul celor 2 manuale si reactiile Guvernului Filat :





No comments:

Post a Comment