Tot timpul înainte

Search This Blog

Wednesday, December 29, 2010

Surpriză de sărbători : 2 reviste ,,Historia'' gratis


Nimic nu se petrece întîmplător , întodeauna există fenomenul cauză-efect.Parcă aşa e vorba cînd pui efor şi aştepţi răsplata.Cam aşa ar trebuie să fie în viaţa . dar nu se prea întîmpă.Dar nu azi am cules roadele a 2 minute de efort de acum 2 luni în urmă.
Pentru că sunt pasionat de istorie, intru des pe situl Historia să mai vad ce e nou( de fapt bizar spus să cauţi ce mai nou pe un site de istorie).Totuşi am observat acum vreo 2 luni în urmă m-a atras un banner care propunea gratis 2 numere din revista Historia, din cele trecute de actualitate, ori 2 numere vechi , astfel spus.Nu trebuia decît să trimit datele de contact şi atît, fapt ce mi-a ocupat 2 minute.Am apăsat butonul trimis, fără să gîndesc prea mult.Ştiam că şansele să primesc ceva sunt tari mici că oare o să se obosească cineva de la Bucureşti de la Adevărul Holding să imi dea mie la poştă 2 reviste - gratis, şi încă la Chişinău.
Şi iată, chiar azi poştaşul îmi dă un plic cu 2 reviste Historia.Am rămas perplex, deja uitasem că am trimis cîndva ceva cuiva.
Prin urmare, linkul de trimitere pentru primirea a 2 numere historia functionează.Super, nu ştiu de ce e aşa de tare, un felling super, să primeşti ceva ce ţi-ai dorit şi gratis.

P.S. Amuzant este că istoria nu ţine de actualitate deci nu contează de cînd sunt cele 2 numere, ele moral nu se pot învechi.

No comments:

Post a Comment