Tot timpul înainte

Search This Blog

Saturday, April 28, 2012

Reconceptualizare

Fiindcă nu am timp şi nici dorinţă deosebită să mai scriu pe blog, m-am decis ca mai rar ori mai des să pun nişte fotografii de pe hard discul meu. Cred că atunci cînd oricine o să caute pe Google Imagini o să le găsescă şi măcar cuiva o să îî fie de folos.

P.S. Vreo lună în urmă cei de la Publika au împrumutat o poză de de blogul meu , cu un avion , cînd pur şi simplu am direcţionat o ştire. Deci ceea ce mi-am pus în gînd să fac are un fel de rost.  

2 comments:

  1. Vreau să vă împărtășesc cu toții aici despre cum îmi obțin împrumutul de la dl Benjamin, care mă ajută cu împrumut de 400.000,00 Euro pentru îmbunătățirea afacerii mele, a fost ușor și rapid atunci când aplic pentru împrumut când lucrurile se înrăutățesc cu afacerea mea dl. Benjamin îmi acordă împrumut fără întârziere. aici este e-mailul domnului Benjamin / contact whatsapp: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.

    ReplyDelete
  2. A TONIC MELIT HEARTS - Titanium Laying Point in the Hot Ones
    A TONIC MELIT HEARTS. A TONIC ceramic vs titanium curling iron MELIT HEARTS. A TONIC MELIT HEARTS. 2014 ford focus titanium hatchback A TONIC MELIT HEARTS. A TONIC MELIT HEARTS. A TONIC MELIT HEARTS. A TONIC MELIT HEARTS. A TONIC titanium bike frame MELIT HEARTS. A TONIC MELIT ray ban titanium HEARTS. A TONIC MELIT HEARTS. suunto 9 baro titanium

    ReplyDelete