Tot timpul înainte

Search This Blog

Saturday, February 20, 2010

BUG Mafia la Jurnal TV


Am postat acest video mai mult pentru că BUG Mafia este o trupă bine cunoscută chiar şi printre rîndurile necunoscătorilor de hip-hop.Mulţi au memorat poate doar cîte o piesă gen Străzile sau Viaţa Noastră, care au mers pe la televiziuni şi au făcut furori.Cu toate că şi azi lumea mai sună pe la radio şi cere piesa ,,Băieţi Buni"
BUG Mafia iată au venit la Chişinău, mai bine zis sau reîntors după 2 ani.Concertul a avut loc pe 19 februarie, sper să apar în curînd un material video cu un rezumat al evenimentului.Nu am fost la concert în acest an, dar am fost acum 2 ani şi mi-a rămas în memorie înghesuiala şi o sala arhiplină.Însăşi concertu a meritat, dar personal mai mult m-am gîndit că merită o dată sa vezi dar să o ţii minte .
Personal aştept să vină şi alţi artişti din România decît cei ce vin în mod obişnuit, adică BUG Mafia, Paraziţii,Puya.
P.S.Găsiţi aici o înregistrare audio a lui Tataee unde prezintă prima dată în viaţa lui ştirile la Jurnal FM, urmat apoi de un interviu alături şi de Uzzy.

No comments:

Post a Comment