Tot timpul înainte

Search This Blog

Wednesday, July 14, 2010

Madalina Manole a murit.Odihneste-te in pace.







Mădălina Manole a decis să nu mai lupte cu viaţa şi s-a sinucis chiar în ziua în care ar fi împlinit 43 de ani. "Ştiu că sunt iubită. Îmi pare rău, dar nu mă mai simt frumoasă", a fost ultimul ei mesaj trimis pe telefonul soţului.

"M-am recompus sufleteşte şi merg mai departe, preţuind cu toată fiinţa mea tot ceea ce am primit şi primesc de la viaţă! Restul e… mişcare de rezistenţă!", scria Mădălina Manole în ultimul mesaj postat pe site-ul ei, unde îşi anunţa lansarea noului album.

Nimeni n-ar fi zis că Mădălina nu mai vrea să trăiască. Părea că, după o perioadă de nelinişti, solista îşi regăsiese, în sfârşit, fericirea. În interviurile sale recente, Mădălina Manole povestea cât de greu i-a fost după despărţirea de primul soţ, Şerban Georgescu, după 15 ani de mariaj.

"Am simţit o dezamăgire imensă, o furie incomensurabilă, o mâhnire sfâşietoare, ca ajunsesem la situaţia aceea fără ieşire, pe care nu numai că nu mi-o dorisem, dar pe care nici macar nu mi-o închipuisem vreodată".

Mai în vârstă decât ea cu 17 ani, Şerban Georgescu a fost omul care i-a fost alături Mădălinei Manole şi care i-a vegheat cariera pas cu pas. Cei doi s-au căsătorit în 1994, iar mariajul lor s-a destrămat în 2004. Mădălina Manole l-a acuzat, atunci, pe Şerban de infidelitate.


Vestea morţii Mădălinei Manole a venit ca un trasnet în această dimineaţă. Colegii de breaslă ai cântăreţei sunt în stare de şoc şi spun că "fata cu părul de foc" părea "extrem de fericită".

"Sunt şocată de această veste, Mădălina lasă un gol imens în muzica românească. S-a stins o stea a muzicii uşoare româneşti. A fost o prietenă a familiei noastre. O cunosc pe Mădălina de când avea 20 de ani, iar ultima dată ne-am întâlnit la un spectacol, la Ţicleni, în urmă cu două săptămâni. Atunci am simţi-o tristă. Era ceva în neregulă cu ea. A fost pentru prima dată când nu am putut comunica amândouă, a fost pentru prima oară, în peste 20 de ani de când ne cunoaştem, când Mădălina, la plecare, nu şi-a luat "la revedere". Cred că a avut o problemă pe care a ştiut-o doar ea. Cam de un an de zile ceva se întâmpla ceva cu ea, s-a retras într-o carapace, s-a schimbat, aşa am simţit eu. Regret nespus...nu-mi vine să cred că i s-a putut întâmpla aşa ceva Mădălinei. A lăsat multă durere în urma sa- copilul, soţul, părinţii, fratele, nepotul său. Am făcut cu ea turnee în Europa şi America. Tot timpul cumpăra daruri pentru toată familia, mai puţin pentru ea. Îşi iubea foarte mult părinţii şi tot timpul vorbea cu ei la telefon. Era de o bunătate rar întâlnită", a spus cu regret Maria Dragomiroiu, pentru Agerpres.

"Mădălina Manole era naşa copilului meu. Era schimbată puţin, dar m-am gândit că are o relaţie nouă. Am fost foarte buni prienteni. Când am auzit că e bolnavă am sunat-o şi mi-a spus că e bucuroasă că i-au ieşit bine analizele", a declarat şocat Romică Ţociu, la Realitatea TV.

"Vreau să cred că a fost un accident. Nu pot să-mi imaginez că o femeie frumoasă, o mamă împlinită şi-a luat viaţa", Corina Chiriac.

"E un lucru şocant, care te lasă mut. Nici nu ştii ce să zici. Că a fost un om extraordinar. Cine a cunoscut-o pe Mădălina, a văzut asta până acum. Acum constatăm un lucru crunt. Încă un artist moare, şi nu moare de fericire şi ar trebui să ne pună pe gânduri. Dacă am ajuns ca un artist, care încă îşi mai respectă arta şi sufletul, să fie nevoit să se milogească să poată să scoată un album o dată la trei ani, sau să aibă nişte concerte din care să poată trăi decent, pentru nişte oameni pe care-i iubeşte dar la care nu mai ajunge, este foarte rău. Sufletul de artist este un un suflet prin care toate lucrurile care trec au o altă anvergură, altfel se simt acolo. Artiştii sunt oameni foarte speciali de care trebuie avută foarte multă grijă", a declarat Daniel Iordăchioaie pentru Agerpres.

"Mădălina a fost o profesionistă, o mamă care şi-a dorit enorm un copil şi o familie, iar pentru mine nu are logică ceea ce s-a întâmplat. Mădălina nu era doar o interpretă, era un om care stătea ore în şir cu chitara în mâna. Un artist se consumă altfel şi poate toate problemele avute de-a lungul vieţii şi-au pus amprenta asupra ei", a spus Mihaela Rădulescu, citată de aceeaşi sursă.

No comments:

Post a Comment