Tot timpul înainte

Search This Blog

Saturday, September 11, 2010

Raport concert 10 septembrie.P.M.A.N.Lansare Prime FM.

Am fost ieri la concertul organizat de postul Prime , cu ocazia lansării postului de radio Prime FM.De fapt e postul de radio Antena C s-a ,,reîncarnat'' în Prime FM.


Fiind mare ascultător de hip-hop , numele Puya a stîrnit ceva interes, pe lîngă celelalte nume
Am ajuns pe la 18 şi un sfert la locul faptei, adică în Piaţa Marii Adunări Naţionale.Se strînseseră ce va lumea, dar clar că era încă devreme.M-a bucurat faptul că domnii poliţişti erau prezenţi şi asigurau securitatea.Plus consumul băuturilor alcoolice era interzis.Spun asta în legaură cu anii trecuţi cînd nu prea ţin minte filtrele de control pe la concerte.

Oricum, pînă să apară pe scenă artiştii români, am avut să vedem oile noastre - Fabrica de Staruri.Pentru mine nu au avut nici un interes, nu o să îi critic, deci mergem mai departe.
Cam într-o oră după ce moldovenii au obosit microfonul, a apărut şi prezentatorul Dan Negru care , după ce a mulţumit sponsorilor, ne-a pu să facem gălăgie pentru Narcotic sound.Eu personal nu am auzit de ei dar conaţionalii mei s-au distrat de minune.Cel puţin a bucurat ochiul cele 2 animatoare foarte sexy care sau zbenguit pe scenă în stînga şi în dreaptă cu nepăsare la vremea de afară care era cam rece pentru costumele sumare şi mai ales pentru ce nu acoperea textura.Puştanii din mulţime au roşit cu toţii la aşa popouri şi au scos imediat telefoanele să imortalizeze momentele hot.

E, dar deajuns cu joaca copii e timpul pentru hip-hop.Negru a mai ieşit încă odată pe scenă, a încercat să ne convingă că şi la miez de noapte trebuie să ţin minte frecvenţa Prime FM, şi la anunţat în stil mare pe băiatul din Sălăjani - Puya.

Acesta a ieşit pe scenă pe beat-uri vechi şi grele a piesei ,,still dre'' de Snoop Dogg şi Dr.Dre, aducînd publicul în delir, inclusiv şi pe subsemnatul care a şi înregistrat imaginile.A fost un intro tare care a mobilizat bine publicul la mare gălăgie dar şi înghesuială.La un moment dat credem că o să cad de la învălmăşeală.Una peste alta cel mai tare au deranjat băieţii şi fetele, ultimele suinduse pe umerii băieţilor, aşa în loc să îl văd pe Puya , le vedeam fundurile.Nu că m-aş plînge de privelişte da eram concentrat pe altceva.

Se ştie că Puya e un rapper controversat pentru piesele sale mai comerciale, aşa mai pop.Astfel la piesa ,,Change'' sau ,,VIP'' cîntate cu Camelia, sau zărît cîte un deget mijlociu în aer, adică un ,,Fuck''.Nu e chiar frumos , dar le-aş da dreptate fiindcă dacă afirmă că e hip-hop atunci hip-hop trebuie să fie, nu lălăieli.

Sigur cea mai mare isteria a făcut-o piesa ,,Undeva-n Balcani'' unde Puya printre altele a remarcat că suntem fraţi romnâni, deci tot balcanici.S-a ţipat mult la piesa asta care s-a mai dat o dată parcă cînd era pe scenă Alex, dar eu deja plecasem şi am auzit-o de la staţie.Cîntecul e un fel de hit comercial pentru non-hip-hop-ări.

În fine, am avut şi yo momente de extaz cînd sau dat drumul la nişte beaturi clasice de rap unde Puya ne-a pus să ţipăm după el.Au urmat şi piese mai vechi care au fost apreciate de cunoscători.
În cele din urmă, Puya a mulţumit pentru atmosfera explozivă şi a părăsit scena.

A urmat Smiley spre deliciul fetelor care au ţipat cît le-a ţinut gura , asurzind urechile băieţilor.
Pe mine cel puţin mă interesau piesele ,,Plec pe Marte'' cu Cheloo(de la Paraziţii, care nu a fost prezent, să ştii şi tu Nicule) şi ,,În lipsa mea'' cu Uzzy ( de la BUG Mafia), care la fel nu a fost să cînte.Desigur că s-a distrat şi dansat pe piesa ,,Am bani de dat'' mai ales că e criză Smiley nu a ratat să facă cîteva aluzii.



E, cam asta a fost să fie căci m-am săturat să fiu împins şi înghesuit acolo în mijlocul mulţimii şi după ce Smiley a a părăsit scena, am plecat şi yo acasă.

Totuşi marele dezavantaj a acestor concerte în aer liber este că artiştii în mare parte reprezintă genuri apropiate, dar totuşi diferite.Deci masa ceea de oameni adunată e compusul neomogen de ascultătorilor de diverse genuri.Ca exemplu, în timp aşteptam pe Puya a trebuit să îi suport pe cei de la Fabrica de Staruri, care nu mă interesau de loc, dar i-am asculat dacă tot eram acolo.Sau Puya, la piese mai vechi care întradevăr înseamnă hip-hop, erau puţin care le ştiau.Dar atmosfera de masă nu a avut de suferit căci piesele erau amestecate peste una, o piesa hit, după care o piesă numai pentru fani şi tot aşa.

Per total mea plăcut, mai ales că a fost moca, din partea casei adică.

No comments:

Post a Comment