Tot timpul înainte

Search This Blog

Sunday, March 14, 2010

Anunţ de maximă importanţă


E un anunţ făcut pentru cei ce le-a plăcut toată istoria mea despre anii de facultate la F.R.I.Ş.P.A.
Ei bine dacă aţi citit atent şi pînă la final articolul care stă la link mai sus, atunci o să observaţi că am promis o continuare a istorie.

Cu toate că am promis mai demult acestă continuare nu am terminat textul decît ieri şi e gata de publicare.Am avut multe gînduri şi am scris mai mult ca data trecută.Ceva nu mi-a plăcut şi am ras, altceva am dezvoltat şi perfecţionat.

La un moment dat mi-a venit şi mie silă de atîta scris la acest subiect şi am pus punct.Am redactat textul şi e gata să iasă de sub tipar.

Dar nu vă grabiţi să devoraţi totul o dată.La sfatul unui prieten a hotărît să fiu mai misterios şi să vă ţin în suspans.De aceea o să public continuarea dată în 4 părţi , începînd de mîine , luni 15 martie, în fiecare zi cîte o parte.Şi oarecum e normal, altfel ar fi pur şi simplu mult de citit şi mi-am dat seama că nu are rost să mă fac prozator cînd însumi nu aş citi atîta cît m-am încumetat să scriu.În acest răstimp de 4 zile nu o să public nimic altceva pentru a păstra o continuitate a subiectului

Deci de mîine vă invit să citiţi prima parte din

Viaţa de după….. F.R.I.Ş.P.A.O nouă eră.

Doar pe saranvlad.blogspot.com


2 comments: