Tot timpul înainte

Search This Blog

Thursday, March 18, 2010

Viaţa de după….. F.R.I.Ş.P.A.O nouă eră..Partea 4



La 1 octombrie au început orele….. avem nişte emoţii.Glumesc.


Oamenii din grupa mea sau dovedit a fi foarte de treabă, plus că şi mi-am găsit şi o prietenă din cercul dat.Pe parcurs am dat multe petreceri, am băut împreună de la vin de casă acasă la cineva la Jack Daniel's în cluburi şi baruri.Am învăţat de la iei că orice ar fi, trebuie să găseşti timp şi să te simţi bine şi că respectul reciproc este sursa unităţii unui grup.


Acum cînd toate evenimentele astea au trecut şi mi le amintesc la o înşiruire sinceră pe blogul meu, meditez asupra faptului că am încă multe de învăţat şi prin multe de trecut.Un lucru pot spune cert, de fapt e mai mult un sfat, aveţi grijă ce doriţi dacă doriţi să studiaţi relaţii internaţionale.E un drum pe care poţi merge aparent liniştit 4 ani + încă alţii 2 dar la final e greu de spus unde o să ajungi, dacă o să îţi placă şi mai ales dacă măcar te-ai apropiat de ceea ce ţi-ai imaginat în acea primă zi cînd ai intrat în lumea diplomaţiei.


Dintotdeauna mi-am dorit să fiu diferit de alţii şi azi asta înseamnă pentru mine nu numai să pot şi alte haine, să ascult şi altă muzică, dar să şi am tendinţa să zic ce vrea cînd vrea. Vreau să fac concluzia că am trecut prin viaţă nu doar ca un călător orb.Cum se spune şi în Biblie mi s-au deschis ochii şi am Văzut LUMINA.


Toate cele expuse mai sus sunt un şir de evenimente reale pe care le-a spus cu scopul ca să conştientizez unde mă aflu şi cine sunt cu adevărat.E filmu meu şi trebui să fac regie.Cred că toţi sunt de acord că la 22 de ani cîţi am eu, treci prin o perioadă de schimbări în viaţa ta, cu toate că sunt de fapt, unul dintre cei mulţi care au o viaţă relativ stabilă şi confortabilă.Ce mai, stau încă cu părinţii, merg încă la ‘’şcoală’’ şi sunt sărac în bani.Dar nu şi cu sufletul.


Un prieten, Nicolae, adeseori îmi aminteşte faptul că în viaţă moldoveanului persistă cuvîntul ,,trebuie’’ ceea ce înseamnă că fiecare zi începe cu trebuie să te îmbraci şi să mergi la serviciu că ai nevoie de bani, să mergi la cursuri fiindcă tinzi undeva sus, la cumpărături că te roade stomacul, în provincie să ai grijă de părinţi ori de bunei şi unde te mai aleargă viaţa asta.Mă bucură faptul că el e un om pragmatic şi se descurcă în oraşul asta unde banii deschid toate uşile iar lipsa lor te fac să te simţi nimeni. Tot programul ăsta înseamnă de fapt a nu fi liber în a face ce vrei şi cînd vrei.E trist oarecum să înţelegi că cuvintele de mai sus nu sunt doar cuvinte ci şi realitatea de zi cu zi.


Sincer nu ştiu la ce o să mă aducă tăria în a creda în ceea ce cîntă de fapt cei de la Bug Mafia prin cuvintele,, Cineva ţi-a zis cîndva că momentu’n viaţa asta ţi-l mai faci şi cu mîna ta/e chiar aşa/dar dincolo de asta aici e vorba de onoare de coloane vertebrale, nu de parale/aşa că cel mai importat şi mai presus / să-mi trăiesc viaţa şi să ies cu capul sus/am să plec cînd am să plec cum se zice cînd vrea Dumnezeu….’’.E parte lui Caddy din piesa B.U.G. Mafia & Adriana Vlad "Viaţa Noastră’’.



La final , vrea să ştiţi că sunt aşa cum sunt şi vrea să fac în viaţa asta ce vrea eu cît mai multe zile pe an pînă la ultima suflare.Sunt inofensiv dar gîndul meu e criminal şi … sunt mîndru de asta.Poate nu strică uneori deloc să fii un pic psihopat la mintea ta.În fond toate lucrurile măreţe din lumea asta de la inventarea roţii pînă la ultimul celular de pe piaţa au apărut ori dintr-o idée întîmplătoare ori ca rezultatul unei minţi bolnave care a vrut să demonstreze tuturor că imposibilul e de fapt posibil.


P.S.Mersi mult pentru efortul de a citi acest articol, şi pentru mine a fost epuizant să scriu, dar e plăcerea mea. Chiar apreciz pe cei 2 cititori permanenţi ai blogului meu.Îi salut pe Nicolae şi Victor cu ocaza asta.Ultimului în mod special fiindcă a promovat articolul meu anterior despre F.R.I.Ş.P.A pe blogul lui.

2 comments:

  1. Am citit toate cele 4 articole ale tale, legate de Viaţa de după FRIŞPA, şi mi-au plăcut. Ce pot să-ţi spun eu?

    Într-adevăr, la 22 de ani parcă te afli într-o perioadă de mari schimbări, în care vrei o schimbare radicală, job, etc. Dar important e să rămîi calm şi liniştit, şi să le iei încet pe toate. Important e că acum faci masterul la buget, şi pe deasupra mai primeşti şi bursă. Cu timpul îţi vei găsi şi un job, şi vei căpăta şi independenţă financiară faţă de părinţi :)
    App, eu sunt într-o situaţie identică ca tine, aşa că nu eşti singurul. Sunt mulţi ca noi, şi important e să ştim că avem întreaga viaţă înainte: viaţa noastră de-abia începe ;)

    ReplyDelete