Tot timpul înainte

Search This Blog

Wednesday, May 5, 2010

5 mai - Ziua Internaţională a bărbatului


Pe lîngă aşa eveniment nu am putut trece pe alături.Da, astăzi este ziua noastră a bărbaţilor şi femeile ar trebuie în ziua asta să se comporte cu noi la fel cum le tratăm pe 1 şi 8 martie.Mă agasează tradiţionalismul moldovenilor de a considera ,, ziua bărbatului '' pe 23 februarie. Se ştie foarte bine semnificaţia acestei zile deci hai să nu încurcăm lucrurile.

Prin urmare, aşteptăm astăzi felicitări, cadouri, atenţii din partea femeilor.
Şi mi-aş dori ca ele să se gîndească măcar o dată pe an, adică azi, despre cum ar fi o lume fără bărbaţi aşa cum sunt ei, sau o lume unde ar domina femeile.Ar fi un haos.Şi ştiţi de ce ?
Fiindcă femeile se urăsc între ele.Fie ele şi cele mai bune prietene o să se apuce de păr imediat ce una dintre ele o să pună ochiu pe un bărbat mai bun.Nu am am zis-o eu a spus-o Chris Rock.
Oricum trebuie să recunoaşteţi că bărbaţii fac zi de zi lumea un loc mai bun.Bărbaţii pur şi simplu gîndesc logic şi raţional, şi prin urmare merită din plin partea leului.Pe cînd viaţa femeii e goana fără noimă după reduceri.
În România în ultimile zile s-a pus problema ca 5 mai să fie o zi liberă prin legislaţie.Dacă tot trăim într-o societate democratică , avînd 8 martie ca zi liberă, românii au luat o iniţiativă total întemeiată.Sigur că mi-aş fi dorit ca acest curent al schimbării să treacă Prutul...

În final dedic filmuleţuţ de mai jos tuturor bărbaţilor adevăraţi.Doresc din suflet ca 5 mai să intre cît mai curînd în obişnuinţă ca ziua bărbatului şi să sărbătorim în spitit bahic adecvat.Şi ţineţi minte, bărbaţii conduc lumea, dar femeile nu ne conduc pe noi.



1 comment:

  1. Dar de cand e 8 martie zi libera? :) Si din cate stiu eu si zice si wikipedia, ziua internationala a barbatului e pe 19 noiembrie.

    ReplyDelete