Tot timpul înainte

Search This Blog

Monday, May 10, 2010

Un film românesc la Chişinău




E prima mea încercare de a face un filmuleţ, o scurtă prezentare a unui film care va intra în curînd pe marele ecrane.Nu a fost aşa uşor cum mi s-a părut să ,,fabric" acest video.Cred că am făcut vreo 5 variante nereuşite pînă să pot spune că sunt satisfăcut de rezultat.O dată, m-am bîlbîit altă dată era prea tare fundalul sonor, a 3-ea oară nu era destulă lumină în cameră, apoi am uitat cuvintele încă de vreo 2 ori.Cînd totuşi am pus filmuleţul în computer, am văzut mai bine alte erori de ale mele.Ştiu că am folosit cuvîntul ,,practic" de prea multe ori, sunetul e cam tare şi era cazul să aprind lumina în cameră.Oricum o lecţie e învăţată şi tre să spun că mi-a plăcut procesul propriu-zis.



Deci aţi reţinut,Eu când vreau să fluier, fluier va avea avanpremiera la Chişinău pe data de 10 mai, urmând ca filmul să ruleze la cinematograful Patria din Chişinău din 13 mai, cu subtitrări în rusă. Este pentru prima dată după Revoluţie când un film românesc intră în circuit comercial în Republica Moldova.
Mai jos e videoclipul care promovează filmul.Enjoy!


No comments:

Post a Comment