Tot timpul înainte

Search This Blog

Friday, May 28, 2010

Emil Ciobu, Sergiu Nazaria „O viziune de alternativă referitoare la activitatea comisiei de condamnare a regimului totalitar comunist”.



Emil Ciobu, ex-ambasador în România: „Voronin multe lucruri nu ştie. El a fost ostaticul aparatului prezidenţial. Cineva din aparat s-a folosit de el”

„Am reprezentat interesele Moldovei timp de 10 ani în România – am fost ministrul consilier, apoi şeful aparatului prezidenţial. […] Voronin multe lucruri nu ştie. El a fost ostaticul aparatului. Cineva din aparat l-a folosit, s-a îmbogăţit şi pe urmă - treaba voastră cu ţara voastră!”, a declarat Emil Ciobu astăzi, 27 mai 2010, în cadrul conferinţei de presă pe tema „O viziune de alternativă referitoare la activitatea comisiei de condamnare a regimului totalitar comunist”...
Cititi intreg articolul si comentariile adiacente de pe unimedia.md

De obicei nu redirectionez stiri de pe site-urile informationale fiindca jurnalistii sunt toti partinitori si stiu de minune sa scoata vorbe din context cum le place lor.Totusi faptul ca il cunosc de ceva vreme pe Emil Ciobu , m-a facut sa citesc articolul dat si sa comentez putin.

In primul rind,am onoare si chiar placerea sa ma fi aflat in anturajul ex-ambasadorului în România, fiind masterand la Academia de Administrare Publica.Avind ore cu respectivul am constientizat ca este chiar o prostie sa te consideri , sau mai rau se te considere altcineva ori pro-roman ori pro-rus.Dar cea mai mare prostie este sa consideri termenul de ,,statalist'' o inventie a comunistilor care are ca scop manipularea maselor si indepartarea de la Patria Mama - Romania.

Poate mie greu sa recunosc , dar la un moment dat am realizat ca toata palavragiala asta limba romana vs limba moldoveneasca sau Istoria Romanilor vs Istoria Moldovei, nu sunt doar decit tactici si metode de manipulare a electoratului in aceasta campanie electorala fara sfirsit.

Daca vreti sa stiti opinia mea, cea mai mare parte a adevarului legat de toate aceste subiecte de identiate nationala sunt de fapt mai incurcate ca Nodul Gordian si majoriratea absoluta din moldoveni habar nu au de ce sunt pe o pozitie sau pe alta.

Daca sa fiu mai clar sau mai succint, cei ce se considera romani din Basarabia si viseaza unirea cu Romania , ar trebui sa ia o coala de hirtie si sa scrie pentru ei insisi care sunt argumentele pro , daca au ele o logica in legatura cu pozitia Romaniei fata de Moldova.Zic asta cel putin din punctul de vedere ca nu trebuie de avut incredere in cuvintele politicienilor.Ei nu vorbesc adevarul in fata camerelor de filmat.Nici Voronin nici Traian Basescu.Exista doar interese personale si interesul national al Romanie si pe de alta parte al Republicii Moldova.

Nu vad nimic rau in afirmatia de ,,partas al statalitatii moldovenesti''. Cel putin in acceptiunea mea , subiectiva si individuala, inseamna ca te identifici cu poporul care exista pe un teritoriu consolidat istoric si esti patriot al unor idei care promoveaza Moldova.Am spus ceva rau ?

Un comentariu la inregistrarea de mai sus spunea: Scuze, dar nu vreau să mă enervez cu nişte boşorogi bătrâni! Mai repede să se finiseze şi să scăpăm de ei.
Eu desigir il scuz pe cel ce a comantat.Da sunt batrini, dar poate mai intelepti in unele privinte.Nu te enerva ca de altefel nu o sa intelegi miezul problemei care consta in faptul ca nu ai realizat ca e necesar efortul sa gindesti la rece si sa pui in balanta cea in ce crezi ca e adevarul pur si cea ce spun acesti bosorogi batrini.Sorry, dar fara sa te pui pe ginduri, sa pui mintea la bataie, nu o sa pricepi nimic.

Altcineva spunea
# anonim_215privesc.eu gruzitil pe ciobu
# anonim_215emil ciobu este un antiroman total
Cred ca asa era sa scriu si eu da ca nu il cunosteam pe respectivul.Dar cel putin era sa ma puna in garda de ce a spus asa, exista vreo logica ? In acelas spirit as mai putea adauga ca nu e absolut necesar sa iti placa cineva , dar atunci cind inainteaza o opinie studiaz-o separt de tot ce crezi, nu te grabi sa fii obraznic in comanrtarii.

In cadrul conferintei s-a afirmat ca ,,statalistii sunt de fapt adevaratii patrioti ai Moldovei''.Cu alte cuvinte , in acceptiunea mea, a fi statalist inseamna a-ti iubi tara, a urmari interesul ei.Doar ca ani de-a rindul anume termenul in cauza a fost distorsionat ca sens de catre unele ziare si in constiinta nostra a intra intelesul de cel ce ignora originea comuna a basarabenilor cu Romania.
Deci toata problema e in termen si in cea ce crede majoriatatea absoluta la acest capitol.

Somnul ratiunii naste monstri !
Francisco Goya, celebru pictor spaniol

Ca sa am un moment de confesiune cu mine insumi, dar sa stiti si voi, atunci zic ca sunt destul de deziluzionat de ceea ce am crezut acum vreo 5 ani si concluziile care le fac acum fata de cei ce sunt numiti ,,Fratii de peste Prut'', dar mai bine sa aflu adevarul crud decit sa traiesc in minciuna atragatoare.
Totul e doar spectacol....

P.S. Cind o sa am mai mult timp liber, o sa dau drumul pe blog la un articol in care o sa vorbesc despre problema identitatii nationale , istoria noastra, manipularea in masa, si o sa aduc argumente ca ar cam trebui sa gindem de 7 ori pina sa taiem.

No comments:

Post a Comment